Er zijn verschillende tools die je kan inzetten. In de volgende stappen leg ik je dat per oefening uit. Ik vertel je wat het is, wanneer je het kan gebruiken en hoe je het doet. We sluiten af met de oefening of meditatie.

Hoe vaker je dit oefent hoe makkelijker het gaat. Op de Relax Map vind je deze tools ook zodat je altijd daarop kan spieken als je het even niet weet.

Welke tools zijn er allemaal:

Adem oefening: Brengt je optimaal rust. Goed om voor het slapen of iets spannends te doen. 

Bodyscan: Aarden. Lichaam leren voelen door te focussen op sensaties en je hier niet door laten overspoelen. Verminderen van stress, angst en pijn.

Gedachten meditatie: Helpt piekeren te verminderen.

Licht meditatie: Helpt tegen angst, vergroot zelfvertrouwen en zelfliefde.

Ik leg je in de volgende stappen uit hoe en wanneer je de technieken kan inzetten.

Hej ga je nu al weg?

Schrijf je in en ontvang leuke en makkelijke tips voor minder stress en meer ontspanning voor het hele gezin!

Hé jij! Ga je al weg?
🎁 🍌🐵
Schrijf je in en ontvang handige tips die je
kind helpen met ontspannen!
🐵

Je aanmelding kon niet verstuurd worden. Probeer het nogmaals.
Bedankt voor je aanmelding.